Klacht indienen

We vinden het jammer te horen dat je ervaring met ons minder goed was dan verwacht. Bij Beep for Help vinden we het belangrijk om een goede dienstverlening te bieden. Mocht je toch een klacht hebben, dan helpen we je graag verder. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat je kunt verwachten.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kan je klacht op verschillende manieren indienen:

  1. Via het klachtenformulier hieronder
  2. Telefonisch door te bellen naar 085-0000833
  3. Via de e-mail naar klantcontact@beepforhelp.nl
  4. Of kom langs bij ons op kantoor in Amsterdam, 1075SJ, Zeilstraat 46-h

Wat gebeurt er daarna?

Wij bevestigen de ontvangst van je klacht binnen 2 werkdagen. Vervolgens onderzoeken wij de klacht en streven ernaar binnen twee weken een oplossing aan te bieden.

Escalatie

Als je niet tevreden bent met de oplossing, kun je de klacht doorverwijzen naar een onafhankelijke instantie zoals ConsuWijzer. Meer weten? Lees het volledige klachtenprotocol hier.