Onze kwaliteitseisen

Elke Superhelper die zich aansluit bij Beep for Help moet voldoen aan bepaalde kwaliteitseisen. Zo hebben al onze Superhelpers een KvK-inschrijving.



Beep for Help huisregels
Superhelpers zijn zonder uitzondering echte helpers; ze doen graag iets voor iemand anders. Daarnaast zijn ze trots op hun werk en de relatie die zij met hun klant opbouwen. Om ervoor te zorgen dat al onze superhelpers de juiste service en kwaliteit bieden, gaan ze akkoord met de Beep for Helphuisregels.

Behandel de klant met respect, zowel op het platform als erbuiten.
Gedraag je als een professionele ondernemer tegenover een betalende klant. Werk netjes en werk netjes door. Blijf oog houden voor de behoefte van de klant tijdens het werk en check van tijd tot tijd bij de klant.
Natuurlijk komt respect van twee kanten en wijst Beep for Help ook de klant op zijn verantwoordelijkheid.

Houd je aan de gemaakte afspraken met de klant.
Zorg ervoor dat je:Op komt dagen en op tijd komt bij het uitvoeren van het werkVoor aanvang van het werk bij de klant checkt of je de gevraagde werkzaamheden goed begrepen hebt.XXXXAls Superhelper heb je het druk. Dat begrijpen wij best. En het kan dus best zijn dat je soms door omstandigheden een gemaakte afspraak niet kunt naleven. Zorg er dan wel voor dat je dit goed en tijdig communiceert, maak een nieuwe afspraak en bied je excuses aan.

Communiceer duidelijk met de klant over de werkzaamheden, jouw aanpak en de tijd die nodig is om de werkzaamheden te doen.
Klanten willen duidelijkheid en zekerheid. Ze houden niet van verrassingen. Als Superhelper ben je ervaringsdeskundige op een bepaalde gebied en de klant vertrouwt er daarom op dat jij de wensen de klant goed kunt vertalen naar concrete actie. Zorg er dus voor dat je helder communiceert over de tijd die je nodig hebt om de werkzaamheden uit te voeren. En check regelmatig of de klant tevreden is. Als iets tegenvalt heb je nog de mogelijkheid om te corrigeren. 

Lever goed werk, maak het werk af en los eventuele klachten netjes op.
Het belangrijkste van alles is natuurlijk dat je hoge kwaliteit werk aflevert. Je neemt geen opdrachten aan die je eigenlijk niet kunt uitvoeren. Je maakt het werk netjes af en laat de klant niet halverwege zitten zonder af te spreken wanneer het werk afgemaakt wordt.
Er kan altijd iets misgaan en daar kan een klacht uit voort komen. Het is vooral belangrijk dat je deze netjes afhandelt. Kom je er niet uit met de klant? Dan kun je altijd contact met ons opnemen voor advies.

Voorwaarden
Door je aan te sluiten bij Beep for Help, ben je automatisch akkoord met deze huisregels. Bij klachten doen we onderzoek naar de omstandigheden van de betreffende hulpaanvraag en afhankelijk van de uitkomst kunnen we mogelijk overgaan tot een waarschuwing of verwijdering van het platform. Heb je vragen en/of opmerkingen, dan kun je ons bereiken info@beepforhelp.nl of 088-XXXXXX.