Ik wil hulp ontvangen

Veelgestelde vragen

Vindt hier veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem even contact op met de klantenservice.

Naar klantenservice

Vragen?

Bekijk onze veelgestelde vragen en antwoorden. Kom je er niet uit? Onze klantenservice denkt graag met je mee.

Ga naar Klantenservice
FAQ

Vragen over veiligheid

Lees hier de meest gestelde vragen en antwoorden over veiligheid. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem gerust even contact op met de klantenservice.

Hoe weet ik of mijn Superhelper betrouwbaar is?

Beep for Help selecteert Superhelpers met zorg. Al onze Superhelpers worden vooraf gescreend. Ook zijn ze verplicht een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te overleggen. Als die akkoord is kan de Superhelper beginnen aan zijn of haar training. Na een succesvolle afronding daarvan kan de Superhelper aan de slag.

Wordt mijn betaling veilig verwerkt?

Absoluut! We hebben Mollie Payments ingeschakeld voor al jouw betalingen, een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in het beveiligen van transacties. Zodra je verzoek om hulp succesvol is afgehandeld, kun je met een gerust hart betalen via iDeal of creditcard.

Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?

We vinden het jammer om te horen dat je ervaring minder goed was dan verwacht. We nodigen je van harte uit om direct contact met ons op te nemen via 020 224 60 05 of door een bericht te sturen naar klantcontact@beepforhelp.nl. We zetten ons volledig in om een oplossing te vinden die voor beiden werkt.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij nemen de privacy van onze helpers en hulpaanvragers zeer serieus. Wil je meer weten? Bekijk onze privacy policy hier

FAQ

Vragen over je account

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over je account. Staat je vraag er niet bij? Aarzel niet om ons telefonisch of via e-mail te bereiken.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Maak eenvoudig een account door onze app te downloaden of door je te registreren op onze website. Voer je naam, adres en e-mailadres in en je bent klaar om direct een hulpverzoek in te dienen. Beschik je niet over een smartphone of computer, maar heb je wel een e-mailadres? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice om samen een handmatig account aan te maken.

Ik heb geen e-mailadres, wat nu?

Je hebt een e-mailadres nodig. Het wordt gebruikt om jou te herkennen als unieke klant. Ook gebruiken we het e-mailadres om te kunnen communiceren over je aanvraag en de betaling. Per e-mailadres kun je 1 account aanmaken. Heb je geen e-mailadres? Vraag je kinderen, buurman of een ander of zij jouw aanvragen willen beheren via hun e-mailadres.

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat nu?

Heb je al een account maar ben je het wachtwoord kwijt? Klik op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Je ontvangt een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Vul het nieuwe wachtwoord in en daarna kun je weer gebruik maken van je account. Kan je om een andere reden niet inloggen? Neem contact op met de klantenservice, wij helpen je.

Kan ik hulp aanvragen zonder account?

Nee, je hebt een account nodig om hulp aan te vragen. Neem telefonisch contact op met de klantenservice als je hulp nodig hebt bij het aanmaken van een account.

Kan ik mijn gegevens aanpassen?

Ja, dat kan! Navigeer in de app naar je profiel. Daar kun je het adres wijzigen en dergelijke.

FAQ

Vragen over betalingen

Transparantie over kosten en betalingen vinden we belangrijk. Hier tref je de antwoorden op veelgestelde vragen. Ontbreekt jouw vraag? Neem dan gerust telefonisch of per mail contact op.

Hoe kan ik betalen?

Jouw gemak onze topprioriteit, ook als het gaat om betalen. We bieden daarom iDeal of creditcardbetaling aan. Waar je ook voor kiest, we garanderen een veilig en eenvoudig proces, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is.

Zijn er ook andere betalingsmogelijkheden?

Jouw gemak onze topprioriteit, ook als het gaat om betalen. We bieden daarom iDeal of creditcard betaling aan. Mocht je kiezen voor een telefonische hulpaanvraag, dan ontvang je een e-mailfactuur met betaallink of je maakt het over. Houd er rekening mee dat de betalingsverwerking bij handmatig overmaken wat langer duurt.

Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Nadat de klus is afgerond kun je betalen. De kosten worden binnen één werkdag van je creditcard afgeschreven. Wanneer je met iDeal hebt betaald dan gaat dat direct.

Wat kost het om hulp aan te vragen?

De prijs bestaat uit een vast tarief van € 5,95 per aanvraag en daarna een tarief van € 0,52 per minuut. Voor een half uur hulp betaal je € 21,55 en voor een uur € 37,15.

De betaling lijkt niet gelukt, wat nu?

Als er iets niet lijkt te kloppen met je factuur, een bedrag mogelijk dubbel is afgeschreven, of je hebt een andere vraag over een betaling of factuur, wees gerust, we staan voor je klaar. Neem contact met ons op en we helpen je verder.

FAQ

Vragen over de app

Zit je met een vraag? Kijk hier voor snel antwoord op de meest gestelde vragen. En vind je het antwoord daar niet, geen nood! Wij staan altijd voor je klaar.

Hoe download ik de app?

Download de Beep for Help-app geheel gratis in de App Store of Google Play Store, beschikbaar voor alle iOS- en Android-apparaten. Ontdek de gemakkelijkste manier om hulp bij de hand te hebben, waar je ook bent.

Kan ik ook via de website hulp aanvragen?

Zeker, dat is mogelijk. Ga naar 'Boek nu hier' en start het proces om je account aan te maken. Zo ben je direct een stap dichter bij de hulp die je nodig hebt.

Ik ben mantelzorger en wil hulp voor een ander aanvragen. Kan dat?

Ja, dat kan. Maak een account met je eigen e-mailadres, waarbij je het woonadres van de hulpbehoevende opgeeft. Je kunt meerdere adressen toe voegen. Per hulpaanvraag geef je aan op welk adres onze hulp welkom is. Belangrijk om te weten: een e-mailadres helpt ons iemand uniek te identificeren. Voor elk uniek e-mailadres is slechts één account mogelijk.

Waar kan ik mijn aanvragen vinden?

Je kan je hulpvragen vinden in het dashboard. Onder ‘Ingediend’ kun je alle hulpvragen vinden die afgehandeld zijn. Onder ‘In behandeling’ kun je alle hulpvragen vinden waar een helper je nog bij gaat helpen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je het wachtwoord van je account kwijtgeraakt? Geen zorgen! Ga naar de optie 'wachtwoord vergeten' op onze inlogpagina. Je krijgt dan een e-mail toegestuurd waarmee je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Voer je nieuwe wachtwoord in en je bent weer helemaal klaar om gebruik te maken van je account bij Beep for Help.

De Beep for Help app/website blijft soms hangen, wat nu?

Wat jammer dat je tegen problemen aanloopt. Soms gebeurt dit door een recente update van onze app. Download de laatste update. Mocht dit niet hebben geholpen deïnstalleer dan de app en installeer opnieuw. Kom je er nog niet uit? Neem even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag.

FAQ

Vragen over beoordelingen

Wanneer je een hulpaanvraag hebt gedaan kun je de Superhelper beoordelen door hem of haar sterren te geven. Vind hier de meest gestelde vragen daarover. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust even contact op.

Wat kan ik met een beoordeling?

Je kunt je Superhelpers beoordelen met maximaal 5 sterren. Hoe meer sterren je uitdeelt, hoe tevredener je bent. Het systeem zal bij je volgende hulpaanvraag proberen rekening te houden met jouw favoriete Superhelper.

Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?

Wat vervelend om te horen dat je een minder prettige ervaring hebt gehad. Neem contact op via 020 – 22 46 005 of stuur een e-mail naar klantcontact@beepforhelp.nl . Wij zullen ons uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen. Wij leren graag en hopen dat je volgende keer helemaal tevreden bent.

Kan ik Superhelpers ook als favoriet opslaan?

Ja dat kan! Bij het profiel van een Superhelper kun je gemakkelijk een Superhelper als favoriet aanmerken. Zo kun je je favoriete helper(s) snel terugvinden als je opnieuw hulp aanvraagt.

FAQ

Overige vragen

Vind hier meest gestelde vragen over Beep for Help. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan gerust even contact op.

Waar is Beep for Help momenteel actief?

Wij zijn op dit moment actief in Amsterdam, Amstelveen, Duivendrecht, Diemen, Rotterdam & Capelle aan den IJssel. Controleer jouw postcode bij de Boek nu hier knop. Staat jouw postcode er niet bij? Abonneer je dan op de nieuwsbrief, dan hoor het als eerste wanneer we gaan uitbreiden.

Hoelang duurt het registratieproces ?

Enkele minuten. Je kan in de app eenvoudig een account aanmaken. Direct na het registreren van je gegevens kun je al een hulpaanvraag indienen!

Houden jullie je aan de wet en regelgeving?

Jazeker. Hulpvragen via Beep for Help worden verstaan onder huishoudelijke werkzaamheden. Deze mogen alleen verricht worden onder een arbeidsovereenkomst onder toepassing van de Regeling Dienstverlening aan huis. De Arbeidscontract hulp aan huis en Overeenkomst zzp’er hulpvragende gelden voor een duur van één hulpvraag. Na het accepteren van de algemene voorwaarden ga je akkoord met het automatisch ondertekenen van deze contracten.

Wat zijn de algemene voorwaarden en privacybeleid?

Je kunt de algemene voorwaarden hier terug vinden. En hier kan je het privacybeleid vinden.

Waarom wij

Waarom Beep for Help?

Vergrijzing en overbelasting in de zorgsector zijn ontwikkelingen die om duidelijke oplossingen vragen. Vanuit deze zorg hebben Gerard en Carlo, twee vrienden met een missie, Beep for Help opgezet.

Hun doel: betrouwbare, vriendelijke hulp aan huis brengen voor jou, je ouders of je lieve buurvrouw. Door bureaucratie en papierwerk te elimineren, hebben we een toegankelijke dienst gecreëerd die jong en oud helpt.

Of je nu langer zelfstandig wil blijven of een helpende hand nodig hebt omdat er thuis veel van je gevraagd wordt. Onze niet-medische hulp, die zonder gedoe te regelen is, heeft al vele levens een beetje mooier gemaakt. Dit toont aan dat onze aanpak werkt. Actief in Amsterdam en omstreken, en binnenkort in heel Nederland beschikbaar. ❤️