Wat er gebeurt na het boeken van een hulpaanvraag?

Informatie
3
minuten om te lezen
Charlotte Eggens
Marketing

Binnen Beep for Help hou ik mij bezig met alle marketing uitingen.

Inhoudsopgave

Je hebt een hulpaanvraag geplaatst. Goede keuze. Wat gebeurt er dan achter de schermen bij Beep for Help? Lees het hier.

Het inplannen van de boeking

Je boeking inplannen via de app is de snelste route: jouw aanvraag komt direct bij ons binnen.

Is alle informatie helder voor onze afdeling Klantenservice? Dan maken we direct een match met een Superhelper.

Bij eventuele onduidelijkheden, nemen we telefonisch contact met je op.

Om je boeking soepel te verwerken, hebben we de volgende informatie van je nodig:

Naam: zodat we weten bij wie we komen helpen en je  persoonlijk kunnen aanspreken in onze e-mails.

E-mailadres: hier koppelen we je informatie aan en gebruiken we voor communicatie en het sturen van de factuur.

Telefoonnummer: zodat we als het nodig is contact met je kunnen opnemen over je boeking.

Adres: zodat onze Superhelpers  bij het juiste adres aanbellen.

Type hulpvraag: waarmee we je precies kunnen helpen, zodat we kunnen inschatten hoelang een boeking moet worden ingepland en welke Superhelper passend is.

De match

Op basis van je hulpvraag en gewenste dag en tijdstip matchen we je aan een Superhelper.

Iedere Superhelper is uitgebreid gescreend en ingewerkt, dus je kunt er verzekerd van zijn dat je hulpaanvraag op de juiste manier wordt opgepakt.

Kwaliteit is bij ons het belangrijkste.

De boeking wordt bevestigd

Je hulpaanvraag is definitief ingepland op het moment dat je hier in de app bevestiging van krijgt.

Dus, als je al een hulpaanvraag hebt aangevraagd: je hoort zo snel mogelijk van ons. We kijken ernaar uit om je boeking in te plannen.